Sunday, January 14, 2007

ta mig 50 dagar härifrån

treans buss från fridhemsplan till gullmarsplan en regning söndagseftermiddag. asha ali, tindersticks och broder daniel i lurarna. jag börjar inse att jag gör rätt när jag ibland väljer ett långsammare alternativ framför ett snabbare när det gäller kollektivtrafik i stockholm.

riding on city buses for a hobby is sad.

eller hur var det?

laddad inför morgondagens budgivning. vill verkligen ha den där lägenheten i ett av stockholms gröna södra minisamhällen. jag har en känsla av den lägenheten skulle vara en bra utgångspunkt för sommaren 2007.

i fredags mat + utgång + efterfest med jobbet. jag inbillar mig att jag var ganska samlad natten igenom, trots allt. att vakna upp 0900, fortfarande berusad, tvungen att ta sig hem är ganska härligt. st eriksgatan led med mig då jag vandrade längs den och skrämde alla jag mötte.

No comments: