Sunday, December 10, 2006

jag har inte varit i alla städer

två dagar i rad sängliggandes med så mycket vånda att jag inte haft lust att gå upp och möta dagsljuset. jag skulle inte vilja påstå att jag har ett rikt liv. inte denna helg i alla fall. jag har sovit hela dagen idag och jag kommer antagligen inte klara av att somna ikväll.

julfesten (som nämndes nedan) blev inte som jag hade planerat. allt vett försvann och glöggen rann ner snabbare än väntat. jag uppvisade allt annat än en sansad fasad och jag har svårt att se hur det skall gå att ha en god yrkesmässig relation till mina kollegor i morgon. i alla fall till vissa. hatar att jag hela tiden skall bli så uttalat känslosam och hela tiden skylta med det. till vilken nytta?

vill inget annat än skaffa en egen lägenhet. situationen just nu blir allt mer ohållbar. kommer antagligen gå på min första visning i morgon.

No comments: